HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2010.04.15. 22:42 Dram

gcsillánnak van a legszebb puncija a világon

ebben egészen biztos voltam már 8 évesen
még ma is emlékszem az érzésre... ahogy kezd hatni a rábeszélésem...és lelassít  előttem az iskola lécsőjén felfelé..
a torkom a szívemben dobog, de nem szabad  megéreznie, hogy ennyire akarom látni...nem azt nem.
inkább azt mondom nem feltünően nyeldekelve
sosem gondoltam, hogy ennyire bátor vagy..
megfordul
és tényleg, mintha maga sem gondolta volna eddig
a nadrágjához nyúl, letolja..

azt hittem valami rémisztően gusztustalant fogok látni, amitől majd hónapokig dadogok..

ehelyett ott volt...az
a domb a két láb közé bújó völggyel
ennyi..
de akkor... miért gyengül el a lábam?
és miért érzem, hogy ez a legszebb amit valaha láttam?
és mi csiklandozza a hátam..?
és a nadrágom..?

ott volt...a titok
amit máig sem sikerült megfejtenem..

tehát g.csilla első helyezett
a 2. még nem dőlt el..
 

2009-11-17 22:44:05

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr101925082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása