HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.05.25. 19:09 Dram

a kutyám azt hiszi

hogy ő is ember, ülhet a kanapén, feljöhet az ágyra, és minden ételből jár neki. Nyilván biztos abban is hogy idővel fog tudni beszélni, mert ugatni a születése óta eltelt 12 hétben még nem tanult meg. az arckifejezéseim nagyrészét viszont már elleste, a szemöldökfelhúzós Éééén? megy neki a legjobban... ezt olyankor szokta mikor egy nála majdnem nagyobb cipőmmel találom meg a lakás egy lehetetlen pontján..miközben 10 perce ugrálok féllábon.
csak azt nem értem...
miért gondolja a nagy hosszúszőrű zöld szőnyegről, hogy az egy rét...de tegyük fel, mégis van hasonlóság, mikor látott engem réten pisálni?
és ha összetekerem a rétet, ezzel kihúzva minden lehetőséget és logikai alapot a lába alól, miért áll öt perc múlva a henger tetején kajánul vizelve?
nyilván csak azért hogy bosszantson...
ha olyan lesz mint én megőrülök! :)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr132932299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zalma 2011.06.23. 09:05:12

Miből gondolod, hogy téged utánoz? :)
süti beállítások módosítása