HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.05.25. 19:10 Dram

de szép lány

...mondta B felcsillanó szemmel, majd kortyolt egyet az italából.
vacsoráinkon nem szoktam meg tőle az efféle érzelemkitöréseket, megfordultam megnézni kiről van szó, és még épp elkaptam  az  elegáns belvárosi éttermen átvonuló jelenséget hátulról...de így is átéreztem, megrögzött agglegény barátom hogyan tudott ilyen hirtelen szerelembe esni...
B...akié történesen az étterem, letette poharát, és továbbra is átszellemült arccal hozzáfűzte...
-...remélem prostituált...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr542932302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása