HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.05.25. 19:11 Dram

értem

-akkor téged nem is szilvinek hívnak?
-nem hát...ezt zolival találtuk ki azért hogyha valaki mesél rólunk ne legyek beazonosítható...
-rólatok....? de neked nem gábor a barátod?
-neeem...azt csak azért játsszuk, hogy a másik csapat előtt nehogy lebukjunk..
-öööö...értem
-mert ott van a feleségének egy ismerőse....
-...értem
-és azt tudtad, hogy zoli valójában laci?
-....tessék? hogyhogy?
-hát, a férjem nagyon féltékeny típus...de azt tudja, hogy van egy zoli nevű unokatestvérem...és vele legálisan utazhatok
-értem...
-most már érted miért nem akarok szerepelni a fotókon?
-értem...akkor ezért vagy egésznap a kabinodban?...kijöhetnél néha....ijesztően fehér vagy..
-......ááá, érzékeny a bőröm.....és jó nekem ez így....
-....értem

vagy mégsem?
---------------------------

aztán a kezdeti mivaan!? érzés az arcomon lassan megértővé szelídült...
mert ezt a nagyonbonyolult alibivilágot, aminek itt most a felét sem meséltem el...végülis azért építik, hogy néha együtt lehessenek.


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr982932307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása