HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.05.25. 20:38 Dram

és kérek egy erős feketét

 2010 szeptember 15, 18:17

mondtam az új hely régi pincérének, aki ránézésre okosabb volt bármelyik vendégnél...

-  gondolom evés után.....vagy... most?
- ...én most kívánom...
- ...ööö természetesen, hozom...akkor....egy "erős fekete"?
- gond? mert részemről lehet egy gyenge sötétbarna is...

és ezzel kihúztam a talajt a lába alól..

- csak eszpresszónk, kapuccsinónk, és kafélatténk van - mondta megtörten. láttam rajta az évek alatt felhalmozódott türelmetlenséget a hülye vendégekkel, és az értetlenséget, hogy min nevet az a másik az asztalomnál...?
rendben, megkegyelmezek...

- jól hangzik, akkor kérek egy capuccínót....-kifújta magát, és máris visszakerült az a flegma lenézés az arcára
....IS! - tette hozzá a kisördög bennem fennhangon...

ugyanaz aki feketékre és sötétbarnákra vágyik...
ugyanaz aki néha beír a naplómba helyettem...:)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr492932571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása