HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.05.25. 19:15 Dram

igen igen igen

és most egészen konkrét igenekre gondoltam az életemben, amit talán kicsit hirtelen, elhamarkodottan, vagy épp másnaposan mondtam ki... de akkor is vállalom. sőt... büszke vagyok rájuk.
...igazán büszkének csak az ilyen jellegű döntésekre kellene lenni
mert mi a kunszt abban ha minden érv mellette szól?
vagy épp nincs más választásom?
azt egy gép is megtehetné helyettem.
kell az az intuíció..
a megfoghatatlan, megmagyarázhatatlan sugallat
az oktalan vágy, a céltalan akarat
a lehetőség arra, hogy esetleg hibázok

mert ettől vagyok ember...

-------
és köszi a képet, nem rémlik de.. .talán egy vasárnap reggel lehetett...:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr12932320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása