HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.05.25. 19:10 Dram

kész a kávéd!

kiabáltak a fiúk a partról... utolsó igazítás a köteleken és elhagytam a hajót...
a víz  hullámzott, a pallót pedig az egyik hajósinas akinek a dolga lett volna, de túl méltóságon alulinak érezte, nem kötözte oda..
a közepén jártam mikor bezuhant alólam a tengerbe, én pedig utána...

elmerültem. csend..
... annyira hideg volt..... és annyira jó:)
nem mentem volna bele magamtól, de már napok óta vonzott ez a nagy kékség..
hátnavégre...

felúsztam, láttam az arcokon a rémületet a meglepődést, mások nevettek..
kinyomtam magam az óváros magas partfalára...
levettem a csuromvizes pulcsim és tartottam magam az eredeti tervhez
elsétáltam a kávémat meginni.

a barátaimmal ellentétben
a barna pincérlány egy ideig küszködött a nevetés visszafojtásával
aztán kiraktam a zsebemből az asztalra telefonom
és kértem még egy duplát.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr142932306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása