HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.05.25. 19:25 Dram

Mr.B

   2010 szeptember 23, 10:11

...azt mondják közte és köztem feltűnő a hasonlóság. lehet van benne valami... bár ő kicsit kékebb szemű, pár centivel magasabb, egy napon születtünk csak ő két évvel előbb, és nagyon ritkán vagyunk egy időben ugyanabban az országban...
legutóbb Mallorcán
sétálgattam az utcán, keresztül egy forgalmas kereszteződésen...amikor megláttam azt az épületet abban a fényben, ott a minden felett a hegyoldalban.
gyönyörű volt..és jelentőségteljes..mintha a tenger őre lakott volna benne.
dudálásra kaptam fel a fejem és gyorsan kievickéltem az autók közül akiknek addigra zöld lett..
összefutottam Ával aki egy padon ült, megmutatta,  milyen jó képet csinált rólam ahogy nézek felfelé az autók közül...
épp elmerültünk a beszélgetésben amiből a dudálás zökkentett ki és az hogy Á gyorsan elővette a gépét..
Mr.B van a képen..a kereszteződésben, felfelé nézve az autók között...
aztán hárman ültünk a padon.

tegnap persze elkéstem..a gyorshajtás, és súlyos szabálytalanságok ellenére is.
befaroltam a mélygarázsba, fel a liftel az előcsarnokba
ami addigra szinte töküres volt...
odasétáltam az információhoz elkérni a nevemre letett jegyet, mikor a másik lift ajtaja nyílt ki...
kisétált belőle Mr.B, a pultoz, a jegyéért...
- te itthon !!?
- csak egy hétig, hívtalak tegnap..
- hajóztam..
- iszunk valamit?
- kocsival vagyok
[link https://www.youtube.com/watch?v=AfZxIjTizEE- énis...]
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr692932362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása