HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.05.25. 19:28 Dram

Néztem a motorcsónakból

   2010 szeptember 22, 00:10

ahogy a rakpartokon a naplementében araszolnak haza az autók
és szégyelltem magam kicsit
de csak egy kicsit
aztán ittam egy kortyot a boromból és az is elmúlt...

élveztem ahogy a motor leadja a zabolátlan erejét a víznek
ahogy a nagy test egy árkot hasít bele,
de bármekkora is ez az erő... pár perc múlva eltűnik a nyom
a dolgok talán a múlandóságtól szépek
ha minden örök lenne,
semmi sem számítana...

de bölcs lettem...valami volt ebben a borban
és világbéke
és egyszer élünk
és csókolózzunk...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr42932373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása