HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.05.25. 19:14 Dram

Szerelem, pasta, tenger

Kötelező!

rég éreztem magam ilyen jól
moziban...

talán a homofóbok kihagyhatják, így megspórolnak maguknak 1,5 óra feszengést az azonos nemű párok között.
bár azt hiszem köztetek nincs is olyan, mármint homofób..
egyáltalán a nők közt van..?
én nem ismerek
míg pasi ismerősöm akad ilyen...
(egyiket sem bírom igazán)
és úgy tűnik  csak nekem furcsa, hogy közben
epiláltatja a mellkasát, a szoliba menet.
manikűrös teszi rendbe a zsebredugástól megkopott körmét
csak én érzem émelyítőnek áthatolhatatlan aftershaveauráját
amihez ilyen mértékben egy arc felülete kevés.....bármekkora is az.
bizony ez a friss fazonborotválkozás jellegzetes kanszaga
amit az elkerülhetetlen kézfogás után, még órákig dörzsölhetek..

ő a metroszexuális műmacsó
aki legbüszkébb ötperces szexeire nyilvános wckben...
mert az egyéjszakás kaland már túl hosszú elkötelezettség..

de mit számít mit gondolok én?
ráadásul úgy tűnik metrofób is vagyok...!?:)
 
...nektek kell, hogy tetszen.


elkalandoztam megint, a filmet tehát:

Melegen ajánlom:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr492932316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása