HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.05.25. 20:35 Dram

tegnap a nyugágyban

 

2010 szeptember 17, 09:10

a közös medence partján, eszembe jutott valami..
amitől nem bírtam felállni
vagyishogy... nem bírtam nem felállni

ha csak egy kicsit szemérmetlenebb vagyok, elindulok bátran a szauna felé, és talán még élvezem is...
végülis, ez van, igazi...ez így fair
nemúgy mint a push upos melltartó.

de nappal rendes vagyok....
publikus helyeken...
színjózanul

úgyhogy, próbáltam valami semleges témára koncentrálni

tenger, hullámok, kagylók, part, meleg, szél, homok.....homokszemek....egy barna bőrön..nemnemnem... tehát, mégegyszer

tenger, hullámok, kagylók,...rekkenő meleg......izzadtságcsepp....nemnem

tenger, hullámok, kagylók....kagyló...nem

tenger, hullámok.....bassza meg!

[link https://www.youtube.com/watch?v=-oaHHrNQVrg alszom egyet]
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr32932563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása