HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.05.25. 20:58 Dram

tetkó

   2010 június 06, 21:17

volt mind a két karján..
próbáltam kivenni, hogy mit ábrázol, de nem volt sosem elég időm mikor elsuhant mellettem a rendelésekkel..
a nővel beszélgettem akivel vacsoráztunk...
fizettem felálltunk és megint feltűnt az ismeretlen pincérlány, köszönt, mosolygott kedves volt és a kezembe nyomta a telefonszámát...
hazajöttem, belenéztem a tükörbe
mi látszik ennyire?

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr312932632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása