HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2010.04.15. 23:31 Dram

hazafelé

 jöttem ma az autópályán bécsből, talán kicsit tényleg gyorsan..
mikor kiállt elém az az autó megelőzni egy teherautót
bár ez így túlzás mert a teher 99el ment ő pedig 100al készült elhaladni mellette.
értem, hogy az ő világképébe nem fér bele, hogy valaki 230al közeledik, merthát a szándékosságot, hogy engem büntessen egy ilyen fékezéssel fel sem tételezem, és nem vettem személyeskedésnek azt a 10 percet sem amíg elért a pótkocsi elejéig...
sőt
őszintén irígylem azokat akik úgy érzik, nem kell sietniük, nem maradnak le semmiről és az az autózásban az egyetlen izgalmuk, ha kifogy az ablakmosó...
nem haragudtam rá akkor sem mikor a teherautót régesrég elhagyva még mindig a belsőben ment előttem, hiszen..simán lehet, hogy egy kedves nagypapa akit elvarázsoltak az unokái épp és már nem is lát olyan jól
de szerencsére a szeme mégiscsak jó volt
mert amikor elkezdtem jobbról megelőzni
azonnal dudált és rámhúzta a kormányt...
nyomtam hát újfent egy padlóféket és azon morfondíroztam mi járhat a fejében?
csak nem akarhatott leszorítani, hiszen ha én nem tudom ki ő, ő hogy lenne ilyen bátor..
de lassan összeállt a kép:

X úr nyugalmazott őrnagy elhatározta, hogy a meglátogatja lányát pesten az albérletben. felhívta reggel vonalason amikor még otthon kellett lennie de Yka nem vette fel...talán fürdik. aztán félretéve előítéleteit a mobilon...de nem volt kapcs. sebaj, felmegy akkor is, majd meglepetés lesz, benyúlt a szekrénybe, sóhajtva  megsimogatta egyenruháját, arra gondolt mennyire meztelenül érzi magát majd nélküle ma is. felvette hát legszebb fekete nadrágját, be akarta gombolni, de nem ment. na persze az ünnepek...és túl sokat pihen. igaz megérdemli a pihenést,  ennyi szolgálati év után. mégjó hogy duplán számítanak sőt..bizonyos évek.. de ez most nem fontos, csak az hogy 45 éves, és végre nyugdíjas. és végre ráér..rántott egyet sz övön, így szinte olyan mintha be lenne gombolva, meg majd úgyis rátakar az a pulóver amit még a felesége vett neki, mielőtt elhagyta Zért aki szerinte egy szélhálmos..
elegánsan öltözik, folyton utazik, tenyérbemászóan jókedvű, drága autói vannak, és mintha őt még egyenruhában is semmibe venné...na tesék, mint ez itt mögötte!
majd ő X...megmutatja milyen egy minta polgár.
szép nyugodtan előz, előzékenyen továbbhajt, nem vág be a teherautó elé...így....de hopp csörög a mobil, biztosan Yka....jólenne beszélni vele...majd pesten....vezetés közben tilos. de mit akar ez itt jobbról...!?

végül balról melléérve láttam ahogy kihúzott háttal ül a kormányál elégedetten...és alig várja, hogy bemutassak neki vagy felrobbanjak dühömben, de csak mosolyogni volt kedvem...visszakapcsoltam, gázt adtam, és hallgattam ahogy nyom még egy hosszú dudát..
mint utolsó szót:
ezt jól vésd az eszedbe....[link https://www.youtube.com/watch?v=L_aFQe0Cyq4 nagyhajú!]
 

2010-01-07 22:54:13

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr21925189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zalma 2011.06.23. 13:31:39

Mosolyogni? Micsoda modor... :)
süti beállítások módosítása