HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2010.04.15. 23:20 Dram

már gyengült a nap ereje

és a köd lassan kezdte visszavenni a kölcsönbeadott földeket a naptól mikor a folyóhoz értünk..
az autóm halkan suhant, fel a töltésre...
nem erre számítottam
folyómeder, már barnuló, de még mindent beszövő növényekkel a partján..
sebes víz,
és egy komp, mert hát annak kellett lennie a vaslapnak a vizen, kint volt a tábla. a fura szerkezeten szinte semmilyen felépítmény nem bíztatott, csak várta ,hogy ráhajtsak...óvatosan feltettem ferdén az autó elejét, aztán elgurultam a vaslap végéig..
némán igyekeztem felfogni a látványt.
mellettünk egy acélsodrony volt kifeszítve a folyó túloldalára amihez ki voltunk kötve...
az ember aki eddig a háttérbe olvadt most megmozdult
szertattásszerűen lassan, de teljes erejéből betekert kézzel egy láncot, egy másikat kiengedett és már vitt is minket át az ár a túloldalra. időbe került megértenem, hogy mitől mozog a hajónk
épp eddigre végzett emberünk az autóm körbejárásával...majd megszólalt
170
mennyi? kérdeztem meglepetten
...170 mormolta el megint
előhúztam a zsebemből egy ezrest..és felé nyújtottam
hiába, feltette a kezét
nem tudok visszaadni...

nyeltem egy nagyot, és előkapartam a parkolásra hanyagul bedobált aprókból a viteldíjat meg némi borravalót.
csendes percek után a hajó a túloldalon koppant....megint egy begyakorolt mozdulatsor...kész, intett lehajthatok.  aztán nem mozdult többet...
megnyomtam az idítógombot, a motor felmordult a fényszórók bekapcsoltak, beállították magukat, a belső fények elhalványultak, a zene lassan felelrősödött..
ez egy germán szertartás volt, amit élvezni szoktam, de most valahogy szégyelltem magam
őt néztem a tükrörből ahogy lassan újra a háttérbe olvad,
ő pedig minket, ahogy távolodtunk...

mennek tovább...

magyarország, szamos, du 4.


2009-12-03 20:58:28
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr71925162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása