HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2010.04.15. 23:49 Dram

négyen ültünk az asztalnál

A aki magánjettel jár Nyc be
B akinek világbajnoki öve van
C aki remekül kommunikál
D Igen..az én voltam..és én is jó vagyok valamiben

például, hogy a fent soroltak cseppet sem hatnak meg, éshogy körülöttünk a holdfényben szürreálisan meredező dolomiti csúcsokkal farkasszemet nézve az jutott eszembe..
valahol az autóm csomagtartójában ott gurgulázik egy ideje az az üveg pálinka aminek mint színdarabi puskának a falon el kell sülnie a vége előtt... vagyis most
és tényleg...leváltva az elmúlt napok puhány bombardinóit, karcos grappáit, itatóscímkés vörösborait...a négy férfi kihúzta magát, koccintott...és büszkén egyszerre mondta
istenisten

nyelés közben még lélekben hamar elpattintottak egy karikásostort
és már újra másra gondoltak...

A: wááá....na ezt magyarázom..
B: ááá...az utolsó volt..de tényleg.
C: huhh..jó srác ez a D.....nemhiába bírom
D: uuugyemegmondtam....de miért néz ennyire C...?

Férfiak, kemények,
megisznak mégegyet

Aztán jönnek a nők..
először C-é..hogy kéne a gyereknek valami a kocsiból
Aztán B-é hogy jó éjt...és mikor jössz..most
Aztán A-é, hogy ne felejtse a holnapi fogadást

Férfiak, kemények
éjfélre fekszenek

Közben előkerül a napok óta elveszettnek hitt E
aki nem talált magára azóta, hogy törzsfőnöke meghalt.
...és azt mondja mutat valamit
a pincében levetíti a 300-at
azokról a spártaiakról...

a végére a térdem már kétszeresére dagad az esti ütközéstől
de ennyi hősi halál után kínos lenne nyafogni...
úgyhogy simán felmegyek  a szobámba.....lifttel.

álmomban Leonidasz király vagyok, ám aznap
a biztos halál helyett,
inkább otthon maradok a nőmmel,
pedig ezzel tudom, nem kerülök a történelembe

majd kitalálok valami mást.
D.

2010-01-25 14:34:43

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr511925230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása