HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2010.04.15. 23:52 Dram

nők

néha beleolvasgatok a naplómba
és azt kell látnom, bármilyen messziről is indulok végül legtöbbször a nőkre lyukadok ki...
na tessék megint
és ez a kilyukadás szó is..
....tehát a nőknél kötök ki
kötök ki... kikötök
próbálok valami aszexuális kifejezést találni, hogy ne eleve innen induljon már ez az írás...

szóval..

Szívesen beszélek bármiről, mert olyankor is a nőkről van szó.

:)
fasza
ésvégre....kianalizáltam magamból
de valójában nem esett túl nehezemre
sejtettem már akkor mikor észrevettem, hogy apám kiabál hangosabban mégis az lesz amit anyám akar..

a dolgok mozgatói ti vagytok, az ősfelbujtástól az alma üggyel, egészen máig, hogy a férfi szerepeket ostromoljátok szégyenszemünkre....
ezt persze sok férfi nehezen viseli, vannak olyanok is akik átbillennek a másik oldalra, mindenkit utálni kezdenek...de nem baj mert, ki akarna a normálisak közül mondjuk közös képviselő lenni?
a baj akkor van..ha ezen a férfin múlik valami és önnön nagyhatalmúságát egy bürokrata poszton villogtathatja...te pedig mint halandó csak ülsz egy szerda délután egy ilyen előtt és nézel mert nem érted a logikát. pedig van.
a bosszú...amiért nem az a és nem olyan a nője és az sem lett az övé és sikertelen és különben.....egy Nő a főnöke.
de megbocsátottam neki és tiszta szívemből kívántam, hogy legyen aktusa még ma, akár családon belül....

ilyen hatalmatok van rajtunk...hát élvezzétek...ti választotok
de abbahagyom mielőtt úgy tűnne minden Nő olvasóm (99%) fel akarom szedni ezzel a magasztos dumával...
szerintem így is átlátszó vagyok...
és naná, hogy én is
csak AZT akarom

 

2010-01-27 20:48:02

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr891925236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása