HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2010.04.16. 00:19 Dram

leültem ide

..a gép elé és éreztem rengeteget fogok írni..
írtam is.
de amikor befejeztem azt láttam, hogy átlépte a határt amit én okoskodásnak érzek..
így könnyedén kitöröltem.
majd ültem ismét a villogó kurzor előtt ....és átgondoltam az előbbi tettemet
...okoskodó volt tényleg?
vagy okos..? mivel nem akarok álszerénynek tűnni erre nem válaszolok..
nade kitörölni?
miért?
hiszen akik elolvassák azok a zömét nem is ismerem...
csak elképzelem az adatok alapján...
nem fognak holnap hátatfordítani az étteremben ha bevallok valami kínosat.
mert a valódi életben nem illik ezt megtenni, ha magadban bírod tartani én is megígérem, hogy titkolom..
ezek az együttélés iratlan szabályai.
de az ember perverz...a titkokat mégis szeretné tudni, úgy hogy ő láthatatlan maradjon, mint egy kukkoló. ebből élnek a pletykalapok...
a munkakörileg együttérző arcú riporterek hada, teleobjektívei elől elvonulva
álltam ma álarcomban...remekül szabott fekete öltöny, és napszemüveg..
de ez sem védett meg....éskülönben is
MIT TAKAR AZ ÁLARC!?
elárulom..
az öltöny alatt meztelen voltam, a szemüveg mögött pedig bőgtem....
de
nyugi holnap már nem fogok..nem kell elfordulnod az étteremben.


ezt is ki kéne törölnöm..

2010-04-15 01:01:50

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr271925280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása