HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2010.10.05. 19:17 Dram

vége a szép időknek

legalábbis most így látom az új szemüvegemben
ami eddig nem volt..
de biztosan szükség van rá mert azóta

olvasásnál rájöttem, hogy nem a nyomtatás szar

kiderült, hogy borostás vagyok

félek, hogy a nőkről akiket szeretek is kiderül valami hasonló

...ha jobban belegondolok

mindennek az oka lehet a rövidlátásom, amitől szépnek tudtam látni mindent és mindenkit aki elég közel került hozzám...
puff

állítólag jól áll...a szemüveg és máris kaptam egy ajánlatot, csak az legyen rajtam, de ezen még gondolkoznom kell.
nem akarok kiábrándulni a nőkből!
csak mert jól áll...
tényleg, még ..azt sem láttam szemüvegben.
pill.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr12932330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása