HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.01.13. 16:10 Dram

2010

halogattam ezt a számadást

de nagyjából eddig bírtam.

egy olyan év volt amikor megfordult a világ többször is...hogy tükröt tartson nekem.

emlékszem január elsejére prágában a főtéren, az utcaseprők zajára ébredtem..és

emlékszem az olaszországi szánkóbalesetemre amitől 6 hónapig alig tudtam járni

emlékszem a gitárórákra

emlékszem, hogy fekete öltönyben napszemüvegben állok egy sír mellett

emlékszem a nyaralásra, a gyerekekre

emlékszem, hogy megismertem  Macskát akiről azt hittem ő a jutalom...

emlékszem, hogy karácsonykor is eszembe jutott

emlékszem, hogy szégyelltem magam..és 31.én elhagytam egy időre a testem

emlékszem, hogy tudtam....Ez fájni fog.

és ez az Ez csak a múlt hét pénteken lett kimondva. Na akkor zárult le igazán a múlt évem... de még most is fáj.

Ennek ellenére valami egészfura felismerés kerített hatalmába...hogy letelt a böjt. hogy megerősödtem, hogy tenni akarok ....és hogy egy pillanatra se felejtsem el

A Legfontosabbakat.

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr742581404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása