HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.05.25. 19:22 Dram

a betörő tegnap

 

 

2010 szeptember 26, 20:57

tökéletesen tudta hova kell benyúlni az ablak mellett egy csavarhúzóval és ráütni kalapáccsal...
magabiztosan ugrott be az ablakon, át néhány cuccon ami ott volt alatta
majd kilépett a szobából a folyosóra...
4 perc múlva ott volt a biztonsági szolgálat..és 10 perc múlva sebesen én..
csak egy dolgot néztem meg. megvolt...

rekonstruáltuk az esetet
annyira meglepődött, mégis van riasztó, hogy azonnal rohant, kiugrott az ablakon...nem vitt el semmit

ja, hogy mit néztem meg?

...azt a táskát  amiben a következő két nyugodt éve lett volna...
amit kétszer lépett át, ott az ablak alatt...
szerinted..?
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr652932350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása