HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.10.25. 10:18 Dram

de niró

             
            megnéztem a Csillagport...jól van tudom nyálas, de simán van hogy
            nem vágyom gondolkozni egy fimen. ezen nem kellett, de niró viszont
            meglepett a kis selyem fűzőjében kifestve...
            nekem bejött..:)
            és az volt a legjobb hogy egészen hiteles volt
            erről jutott esze
            egy este mikor kicsit felöntöttem garatra és néhány kedves
            barátnőmmel egy transzvesztita mulatságon kötöttünk ki.
            nem vágyom női ruhákban járni és olyannal sem akarok járni...de
            irígyeltem őket amiatt, hogy rájöttek mire is vágynak igazán. bár ez
            nem könnyiti meg az életüket

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr48260083

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása