HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.10.25. 23:23 Dram

holnap..

     
            olyan nap amikor kicsit mindíg megszakad a szívem. kivesszük a
            hajót, és jön 5 hónap amikor úgy fekszem le, hogy tudom ha kedvem
            tartja már nem szaladhatok ki a vízre éjjel vagy nappal...egy
            hangárban áll majd, bár...minden évben egy kicsit tovább lehet
            benthagyni. nekem bejönne a globális felmelegedés...:)
            ott lóg majd a levegőben, mint a repülő bálna...idegen közegben...én
            is néha annak gondolom magam. gyerekkoromban sokszor álmodtam hogy
            kopoltyúm nő és akkor úszhatok egész nap..de reggelre mindíg elmúlt.
            aztán láttam a Nagy kékség-et és rájöttem, hogy persze..a víz alatt
            lenni nagyon izgalmas, de nem oda vágyom..hanem rá.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr73260084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása