HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.10.30. 20:21 Dram

macsóhímzés

    
            ...najó..voltam én is 18..és azt gondoltam mindent tudok. ez nagyon
            magabiztossá tett. mert ha nem tudjuk hogy tudatlanok vagyunk az nem
            is hiányzik..
            egy biztos, mire megtanultam mitől is leszek én, magam sok szívet
            törtem össze. a hülye felvett sztereotípiákkal és mert habzsoltam a
            népszerűséget. puszta kíváncsiságból is belementem
            kapcsolatokba..aminek persze hamar vége lett.
            mindíg tanultam a nőktől.. amilyen most vagyok nagyrészt ennek
            köszönhető. pontosítok, mindent a nőknek..mert amiben nem
            közvetlenül az Ők keze volt azt azért tettem mert, végülis a siker
            imponál..és minek akarnék pasiknak imponálni:)
            ez mostanra már nem ennyire direkt...de nem felejtem el, hogy miért
            nem.
            kicsit úgy érzem mindíg jellemeztek az autóim is:
            voltam 20..az első bogarammal
            voltam 24..az első sportkocsimmal
            voltam 29..az első batárommal
            és közben is volt egy csomó..
            erre most megint venni készülök, és újra át kell gondolnom milyen is
            vagyok én?:)
            hm..
            aztán rájövök
            olyan autókat már rég nem gyártanak, nagyvasak sokat fogyasztanak és
            nyugtatóan brummognak, de ott szunnyad bennük a vadállat..
            ..:)
            brum

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr24260091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása