HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.11.03. 20:20 Dram

az erdőben..


            Hajtottam fel az erdőben a hegyre, és még feljebb és feljebb
            Aztán egy kapu kinyílt és az utat kanyargósan folytattam felfelé, a
            kavicsok sercentek a kerekek alól. És lassan feltűnt egy régi álmom,
            emlékszem rá grafit korából...csak néhány laza rajz volt arról, hogy
            mi lenne ha 200 évvel ezelőtt élnék...
            Sütött a nap kristálytiszta idő és metszően életdús levegő...de
            éreztem, mögöttem az erdőben már vár az álomköd, hogy lejjebb
            jöhessen és újra visszafoglalja a belőle kihasított részt és
            eltakarja a szemérmetlenül gyönyörű kilátást a Dunára..Felmarkoltam
            a csomagtartóból a vörösszőlőleveket, hogy megnézzük mennyi
            boldogság van a palackokba zárva... felsétáltam a lépcsőn és
            megemeltem a súlyos kopogtatót..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr88260096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása