HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.11.09. 10:48 Dram

vannak napok

mint ez a mai, amikor úgy érzem magam mint la mancha lovagja..
és hajlamos vagyok ezt jelnek tekinteni
az eső zuhog a kollégákban csalódom a kommunikáció csődöt mond és még van 3 fontos dolgom elutazás közben..közben
ez is marha jó
szervezni  a napirendet úgy hogy az útvonalon hány dolgot tudok még elintézni
hányat?
magyarázkodni olyasmi miatt ami nem az én hibám..
és
átgondolni mennyi munka vár rám karácsonyig
már most úgy érzem
az időm előre elfogyott, és vele az energiám is minderre.

napersze ezt csak a titkos naplómnak vallom be:)

de egy jó hír van, hogy a Nő aki eddíg kisérletezett milyen is Ő...újra barna lett:)

éljenek az indiánok..

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr12223301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása