HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.11.15. 21:24 Dram

egyszer egy szépségkirálynő választás zsűriéjben ültem


           
            és egy idő után azon gondolkodtam, hogy a sok szép lány mire is
            vágyik igazán.
            arra hogy az össze pasi egyszerre mondja rájuk... ez igen!?
            vagy arra, hogy utánuk fülyüljünk? bár kicsit kulturáltabb módon..
            hát..nekem nem ment
            persze gyönyörű volt a sok ringó kebel és csípő, csillogó száj és
            szem...de nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy miért is vannak,
            vagyunk itt.
            ilyen vagyok...mindíg mindennek az értelmét keresem:) tudom nem kéne
            aztán
            kiszemeltem magamnak egyet
            a mellettem ülőnek mondtam is halkan..ez igen!
            :)
            persze a lány sehová sem jutott
            arisztokratikus fejtartása, gyönyörű ívü nyaka, barna haja, hideg
            mosolya, közepes cicije és nem a legszebb feneke ...csak nekem jött
            be.
            de ő volt ott az egyetlen nő akire kíváncsi voltam
            hogy milyen
            és miért van itt...annyira nem illik ide.
            utána volt alkalmunk beszélni
            és nem hittem fülemnek:
            -szerintem te voltál a legszebb..
            mire majdnem sírva fakadt, hogy mennyire elszúrta, hogy izgult, hogy
            tudja hogy olyan béna ha izgul..a hülye gátlásossága miatt van pedíg
            már jár nudista strandra is..
            direkt


            a külsők hmm..és a belsők, na hagyjuk is:)

            sosem fogom érteni a nőket..de szeretném

            (jó tudom, mi pasik sem mindíg a saját énképünket tesszük kívülre,
            pl. holnap lehet bradpittesen öltözöm majd...:))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr12260114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása