HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.11.29. 22:36 Dram

mindent elsöprő nap

 mert ilyennek érzem a mait...ezer és egy dolog volt amit tettem

este bementem egy lámpaüzletbe és rendelni akartam valamit...nemsokan rendelhettek eddíg, mert fogalma sem volt mennyi idő lesz a mire megjön..
a szemembe néz és azt mondja a mikor érkezne kérdésre kacéran mosolyogva:

-Ezeregyéjszaka biztos nem lesz..

kicsit zavarba is jöttem..
nade rossz aki arra gondol..?:)..nem a kámaszútrából idézett..és nézhet férfi másik férfit
de én csak..lámpát akartam.

az jutott eszembe mikor egy Travi són voltam a Limóban..és elmentem a vécére
kézmosás után kerestem törlőt de kifogyott..a fenébe, mondtam hangosan.

mire egy kedves fiú mellettem kiszaladt a női wcbe és hozott papírt..:)

-tessék

-köszi

mondom..néha nincsenek határok..női és férfi wck között sem:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr35255035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása