HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.12.03. 12:35 Dram

finom fehér por

lepte be a lovak fekete hátát..napok óta nem jártak kint az istállóból , azóta körülöttük a világ sokat változott .  út épült a kijárat előtt.
a lány óvatosan de határozottan vezette  őket..egyenként megmutatni az aszfaltot. nem mertek rálépni..emelgették a lábukat hogy ne kelljen hozzáérniük a büdös feketéhez. megálltak és szagolgatták..
kopogott a lábuk mint  tűsarkú a parketten és tudták..itt a vég.
én csak álltam a bámultam az óriásokat...a könyörgő szemüket, hogy miért kell a változás?
és tényleg..miért?
 
hogy ne legyen saras a drága cipőjük ha mennek az istállóhoz
hogy aztán a cipőt ne kelljen kitisztítani
hogy gyorsabban tudjunk intézkedni

hogy több időnk maradjon mást csinálni...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr26250625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása