HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.12.06. 21:48 Dram

mindjárt tele a kád

  és beülök fürdeni.
de addíg elmesélem életem legrosszabb mikulását
rossz magaviseletű voltam...mára kiderült hogy ez határtalan kreativitás inkább, de úgy 8-9évesen nehéz volt emelett érvelni
szólt is az igazgató a szüleimnek hogyha így folytatom kirúgás lesz
hogy miért éppen dec5-én...nem tudom
talán úgy érezte már tele van a töke velem és ezt végre megmondja az egyébként is ismerős szüleimnek
dupla gáz
protekcióst kirúgással fenyegetni
estefele behívtak a szüleim, én boldogan mentem..hátha oda ment előbb a mikulás és már látják az ajándékaim
-idén nem kapsz semmit mert nagyon rossz voltál..blabla
huh..

egy hasbarúgással felért a konkrét kék lendkerekes autó helyett ezt kapni
de a legrosszabb a gyanú volt
hogy a szüleim az igazgató és a mikulás...szövetkeztek ellenem hogy kicsinálnak.
majdnem sikerült
nagyjából egész éjjel sírtam
a mikulásban csalódtam a legnagyobbat.

másnap egy affér folytán megint bekerültem az igazgatóiba
már nem izgultam..tudtam hogy egy aljas senki, nem számít mit mond
ezt a magam módján közöltem is:
-legközelebb ne hívjon be, ha akar rúgjon ki...
és kimentem
este
a mikulás bepótolta az elmaradását
szerintem lelkiismeret furdalása volt
....:)
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr52254968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása