HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.12.19. 16:50 Dram

rájöttem a karácsony titkára..

ma ugyanis elhatároztam hogy nem nyomasztom magam a közelgő határidővel
és vidám leszek
így észrevettem amit eddig nem, hogy az összes ismerősöm kész idegroncs attól, hogy
a munka nem halad
a gyerek beteg
a lakás romokban
a vásárolnivalók felénél sem
a városban a dugó
a pénz fogy
az emberek hülyék
a upc-t kikapcsolták..
de egy mindenkiben közös volt
várják a karácsonyt nagyon nagyon...mert akkor vége lesz
:)
hát ezért?..leesik a vállunkról a teher
és egyik napról másikra szeretni fogunk mindekit, az üres utcákon a karácsonyi meg másnapi és másnapi vacsora jóleső bódulatában.

ma elhatároztam hogy holnap bemegyek forraltborozni a vörömarty térre
csodálkozva néztek rám..hogyhogy neked erre is van időd?
nincs igazából..
de annyira dekadens gondolat, hogy megteszem
és ez már ma is jólesett...:)

jólenne közben egy jót beszélgetni is Valakivel az élet a világmindeség meg minden,  témakörben...de nem leszek telhetetlen
csak laza

remélem még akkor is, mikor levetetem a kerékbilincsemet amit majd kapok..:)
mint tegnapelőtt..a liszten...boldog karácsonyt kívántam és megköszöntem, hogy milyen gyorsan intézkednek...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr27275564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása