HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.12.26. 16:48 Dram

kicsit görbe de áll

a fa a zongorán..nem vártam tőle, hogy tökéletes legyen, én sem vagyok,  mégis megható.
kicsit olyan mint a zongora alatta ami megvan két éve de még nem hangoltattam fel...ennek ellenére ha hangulatban vagyok simán leülök a magam baltával faragott módján zongorázni...)

kezdem kipihenni magam.. ezt kértem karácsonyra

és nem megyek szilveszterezni sem idén úgy döntöttem...nem mintha olyan rosszul érezném magam a bulikon..sőt
de ennyi napot egyhuzamban rég pihenhettem

mindíg szoktam valami fogadalmat tenni szilveszterkor, és általában arra vonatkozik, hogy jobb leszek..
ezek így visszatekintve elég szentimentelisták, viszont elég képlékenyek ahhoz hogy teljesültnek vegyem őket egy idő után..
ennyi év elteltével már biztosan tökéletesnek kellene lennem:)

az ideit még nem tudom..

de lesz benne ami szokott:
Énteőmitiők

puszi :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr8275556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása