HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.01.04. 10:03 Dram

ujratöltve

vagyok.
ennek talán az is az oka hogy sikerült egy korai, még nem legyengült influenza vírust elkapnom ami napokra negyven (39.9) fokos lázzal az ágyra nyomott
ha épp rendesen láttam, olvasgattam
papírt
megvan a maga varázsa..
nem világít
nem merül le...és
lehet benne kézzel lapozni
ajánlom mindenkinek aki leszokott...

:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr9289197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása