HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.01.08. 10:15 Dram

ma dolgozom először..

és úgy érzem a nagy pihenés megtette a hatását, de mint ilyenkor szokott nem az alkotó kedv buzog bennem hanem csak a figyelem..
figyeltem reggel a fákat mert gyönyörűek voltak az erdőben ahol átvágtam
aztán magamat, hogy miért élvezem ennyire
hm...
könnyű vadregényesnek lenni a meleg autóban, ahol a kedvenc cd-m szól, még váltanom sem kell és van két tonna vas körülöttem..
védettnek éreztem magam
de vajon az is vedregényesnek tűnne ha összefagyva túráznék ott a hóban?
nem
az kényelmetlen lenne..
beérem a látvánnyal
köszönöm
akármit csinálok én már egy városibéli puhány nyavalyás vagyok..:)
a város is dzsungel
csapdákkal akadályokkal és vadállatokkal..
felöltözöm díszbe és megyek is harcolni... (New York kávéház)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr35289211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása