HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.01.11. 11:20 Dram

marokkó

elhanyagoltam a naplómat..az új évben
de annyira nem volt időm, hogycsak na..

tegnap is ahelyett , hogy írtam volna elmentünk egy kedvenc mexikói étterembe néhányan, (amiben először csalódtam mert a tequila már nem a régi..)
hazafelé sétálgatva éjjel egy másik este  jutott az eszembe néhány évvel ezelőttröl..mikor marrakesch-i piacon keresztül menekültünk néhány feldühödött arab elől, mindez azért mert a barátom le akart fényképezni lányokat..
az egész nagyon furcsa volt mert, végülis a lányok jöttek oda hozzánk, és bár hittem az ellenállhatatlan sármunkban...de inkább a fehérségünk volt a vonzzó.
a lányok közül...az egyik brazil volt aki mindíg itt nyaral a szüleivel, a másik spanyolországban lakó marokkói, és kettő pedíg helyi szépség...de ezt csak feltételeztük a csador alatt..nagyjából eddíg jutottunk mikor felmerült a fotózás és ezzel egyidőbel meg is jelent Gyilkosunk egy kővel a kezében, vérben forgó szemekkel...kiabálás lökdösődés...késsel fenyegetőzés. Aztán jött Megmentőnk..aki remekül beszélt angolul..és elhessegette a többieket, majd vezetőnkül csapódott.
túl simán ment
nekem gyanús lett egy idő után mikor megbeszéltük hogy vezessen el minket a piacra..jóval előttünk járt az egyre kietlenebb utcákon.
próbaképpen mondtam a többieknek hogy forduljunk másfele...ezt vagy ötször megtettük mindíg szaladt utánunk kiabálva...hogy erre hosszabb, menjünk arra..
egyszercsak kijutottunk a piacra...addígra Megmentőnk, és Gyilkosunk együtt a barátaikkal követtek minket..egyre sietősebben
majdnem fellötük a kigyőbűvölőt...és a fogorvost aki ott a földön praktizált
és beszaladtunk az egyetlen kávézónak kinéző helyre.
mázlink volt
a tetőterasza helyieket nem engedtek be..
sokáig maradtunk
haza taxival..
este a szállodában kieresztettük a gőzt, füst formában...és reggelig röhögtünk
másnap II. Mohammed sugárút..nagykörforgalom, középen rendőrrel
mi meg ott a nyilvános telefonoknál próbáltunk haza
mire szemben a nagykör túloldalán...Gyilkosunk, Megmentőnk és Barátaik..néznek csúnyán
baszki...
a rendőr patthelyzetet teremtett
ők is álltak mi is álltunk..izzasztó volt
akkor ugorjunk be egy taxiba...de az nem áll meg a körforgalomban
gyorsan futás feljebb...félszemmel láttuk , hogy a másik csapat is elindul
leintés..beülés.... de  taxis nem engedte hogy négyen beszálljunk!!
de miért?
mert ez egy petit taxi..de ugynolyan mint a többi!! igen de más társaság...a grand taxiba 5en..a peitbe 3man
a sok dühös arab majdnem megkerülte a körforgalmat eddigre..
jött mégegy taxi
abba beültem én egyedül..és gáz
Gyilkosunk addígra ért oda futva és még rácsapott a kocsira
szégyenletes menekülés volt..szállodába, onnan Casablancába

Azóta utálom a körforgalmakat
:)

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr4293228

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: wholesale motorcycle tires suppliers 2018.05.16. 12:01:10

"Öröm hallani a hangtok": nemzeti gagyi újratöltve - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása