HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.01.23. 21:17 Dram

rémlik, hogy

tegnap egy barátommal..nemis... a legjobb barátommal mentem el vacsorázni..
ma hajnalban szürreális volt a világ
hát még reggel mikor mennem kellett volna
a reggelit lemondták..így volt időm még kicsit pihenni
beültem a  kádba és bámultam ki a nagy ablakon a házak tetejét és az eget
egy pillanatra..mintha megmozdult volna valami  a látómezőm szélén az égen
olyan mint amikor ez a tenger mélyén történt velem.. pár méterrel lejjebb egy búvár úszott keresztül integetve ...megijedtem
az égen..mire odanéztem semmi sem volt
hm
lecsúsztam a kádban, hogy csak az arcom maradt kint a vízből
az a valami megint elsuhant...de mire..már megint nem 

dejavu
arról, hogy a dolgok amikre nézek..mire odanézek szertefoszlanak
és nem tudom meg az igazat semmiről
és különben is...miféle perverz pali vagyok, hogy mindennek az okát tudni akarom?
számít, hogy miért lett pénztáros, konzumlány, csavargó..?
igen
mert amit utána tesz vagy mond...csak így értékelhető.
vagyis mégis perverz vagyok, beszélgetnék olyanokkal akik csak hallgatni akarnak..
aztán befolyt a számba és az orromba a víz
na..kádba fulladni..!
marha

jött megint az árny
rászállt a párkányra, benézett..
megtudtam végre, megnyugodhatok
egy galamb volt..
most
.
.
de vajon előző életében...? mit keres itt...?
:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr35309226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása