HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.01.23. 19:13 Dram

mérlegállás

a ma sem az a nap amikor úgy érzem, hogy a világ rendesen forog
és ennek persze én is oka vagyok
mert
rendben hogy a NŐ az életemben a saját neméhez (is) vonzódik
és amikor ennek a testi része volt.. én is ott voltam
szerencsés..mondhatnád rám..vagy rá, hogy egyáltalán volt alkalom
de az nincs rendben, hogy a pasi furcsán működik:
az élvezet után ott maradnak az emlékek, amik még szépülnek is
sajnos..nagyon is
élveztem a látványát mindíg két nő szeretkezésének
de benne lenni olyan volt mintha eddíg csak az autó helyett dodzsemet vezettem volna
körülvettek és magukkal sosdortak
ami egyben jó és rossz is volt, hogy a 3. egy számomra is nagyon vonzó nő
annyira hogy az események másmilyen alakulása esetén lehetett volna Ő a gyerekeim anyja
ők ketten pedíg barátnők.
valódi háromszög mindenki szeret mindenkit
aztán telt múlt az idő..és az események elmaradtak
a kapcsolatunk eközben észrevétlenül  átalakult, olyanná amiben az egyensúlyt a 3. hozza meg..
ő most nincs
maradt a kettes szex..ami persze jó de..közben mindíg jár a fejemben, hogy jobb is lehetne
és Neki sem hiszem hogy elég..mert olyasmire vágyik amit én nem adhatok meg
ez a kulcsszó
és ez olyan mint a tökönrúgás...sokáig sajog és nem bírsz kiegyenesedve járni

vágyom ujra a régi életemre
amiben elég volt, hogy férfi voltam és Ő nő..

a vágy miatt nyitottabb vagyok más nőkkel
aki megcsókolhat..a fenekét az ölembe dörgölheti..jólesik
de nem kívánom
el vagyok rontva.

hiányzik a mérleg nyelve..
egy állandó 3.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr42309073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása