HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.01.24. 21:36 Dram

szakítás

egy szerelemmel akkor is nehéz ha már nem is szerelem
egy kis darab hullik ki a helyéről ami üresen marad..

sok szerelmem van
nők, férfiak, tárgyak, helyek..

ma átvettem a repülőjegyet, hogy újra az egyikben lehessek
ami büdös romos és zsúfolt
vagy titokzatos felejthetetlen és ízes
Velence
melyik arcát és milyen szemmel látja

annyi minden történt már ott velem
és mindíg  ugyanúgy indul
hogy csak egyszerű dolgokra vágyom
tiramisu a mammánál
spagetti és grappa a romos helyen
capuccinó és zongora a főtéren
és bámulni..

 és hagyni hogy az események egymást kövessék
eszmélni egy motorcsónakban  egy sziget felé szálguldva
vagy épp egy pórkócon nézni a napfelkeltét füstölögve
na mindegy..

telnek majd a napok
teljes vérátömlesztés
és szakítani megint..

ez a mostani rendhagyó lesz
egy nappal később érkezik egy kedves pár...akiknek meglepetésből intéztem szállást
gondolom sokat leszünk együtt, én mint a hely nagy öregje biztosan élvezni fogom, hogy beviszem őket a tutiba
ha nekik az a tuti
de félek, hogy majd esténként félrészegen kell politizálnom
félek hogy béklyó lesz rajtam udvariasságból


mindegy
csakazértis jólérzem majd magam...:)

pláne, hogy most karnevál is lesz!
lehet beöltözöm
bár a legutóbbi beöltözésem kudarc volt
huztam magam után egy foltos plüss kutyát (folyton ráléptek)
egy kialudt szivart rágcsáltam balonkabátban
és volt aki nem jött rá..
Columbo

nem éreztem árnyaltnak pedíg ahhoz képest amikor hunyorogva nyakamat nyújtogatva álltam farsangkor..te mi vagy?

messzelátó
:)

megúszós volt tudom

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr3310543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása