HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.01.27. 11:25 Dram

Az arany ára

ezt láttam a Bárkában a minap
fura volt így...
merthogy
még Eldorádó korában szerettem bele
valami bizarr ötlettől vezérelve azt gondolta bereményi és eperjes, hogy tartanak egy közönségtalálkozót a Fekete lyukban...
aki ismerte azoknak üdv
aki hallott róla..hát mind igaz volt
és aki nem, azoknak most megvillantom milyen hely is volt
Orczy tér mögött sötét utca
rendőr, mentő a bejáratnál és a hely...sötét
a wc-k ajtó nélkülilek, hogyha valaki bent kidőlne könnyebben ki lehessen vinni be
akit ott láttál azokkal nem futottál össze nappal
csupa denevér volt..
veszélyes szutykos mély...ha túlélted megtanultad becsülni az életet
ezek után mikor a film véget ért...este 9 körül és a villanyt felkapcsolták nemis mi négyen ( a közönség ) festettünk a legfurcsábban, hanem a hely...ahol még talán addíg sosem égett a villany
ezek után jó kis beszélgetés kerekedett sok rossz ital mellett. ha bereményi mondani akart valamit eperjes befejezte..:)

akkor nem értettem meg teljesen miről szólt, csak a történetre figyeltem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr91313352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása