HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.01.27. 11:06 Dram

négynagykerékkel


este araszolgattam 7 körül a körúton...annyira jó volt
ültem a dugóban és mindíg egy kicsit feljebb tekertem a zenét

una musica brutal

www.youtube.com/watch

aztán un tango diferente

azt vettem észre hogy a szomszéd autókból át át bámulnak néha
az volt a furcsa
hogy nem  ilyen zenéket szokás bömböltetni
vagy hogy az én autómban már tavasz volt
vagy hogy ülve tangóztam?

olyan szabadságot éreztem amit már rég..és ebbe e képbe nem illett a dugó
egy kormánybalra tekerés
finomanhatározott gázadás
kis bukkanó villamossín bukkanó
és csendben eltűnés egy kis mellékutcában a körút túloldalán..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr63313332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása