HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.01.28. 21:35 Dram

lesz ez még így se

reggel a hasbarúgás (reggeli beírás) után már semmi sem tűnt olyannak mint eddíg
miért viselt ez meg ennyire? az emberek szerelmesek szakítanak szomorkodnak elválnak boldogok. és róluk sem gondoltam hogy az Örök pár..nem is ezért
hanem, hogy annyira halkan törént...vagyis úgy láttam minden a legnagyobb rendben volt, pedig előttem végképp nem kellett volna színlelni a boldog házast
benyelték
ettől volt a szarérzés
jólesett felvenni a napszemüvegem és kisétálni magam az Önk-ba tárgyalni
nem voltam konstruktív, sem megalkuvó, és nem nyeltem..csak meghalgattam őket és...azt mondtam nem...nem kell, és nem lesz sem játszótér sem park.
mire végeztem már a 3. helyről is elkéstem...másik Önk.
telefonáltam..a portás integetett hogy még nem lehet...delehet
fent megbeszéltük..és ezt akkor itt hagyom jó? kérdeztem...
nem azt nem lehet, iktatni kell és miegymás..nyoma kell legyen

szerintem láthatta hogy egy kis gőz jött ki a fülemen..mert mikor
megfogtam a kezét a szemébe néztem...legyen ez a kézfogás a nyoma, én emlékezni fogok rá,  hogy odaadtam
őőőőjó...viszlát
már ebédidő rég elmúlt, a következő tárgylásom áttettem mcdonaldsbe a vörösvárin..
prémiumsaláta menü...nem mintha fogyóznék, csak szeretek késsel villával enni.
a döfésnél..letörtem két szuronyát a műanyagvillának...és eltűnt az amúgy is zavarosan kinéző halomban előttem
:)
próbáljatok megtaláni ilyesmit egy tál kaprosöntettel leöntött salátában
nesze..
műanygvillaműanyagkés
lesz ez még így se

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr54315403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása