HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.01.30. 21:28 Dram

a jó hír

az , hogy holnap már Velencében reggelizem,
a rossz , hogy ez többször is komolyan megakasztotta a napomat,  annyira nem voltam itt, de  igyekeztem mindent becsületbeli ügyként kezelni és koncentrálni
rendesen... az a vízióm támadt, hogy Zorróként osztom az igazságot aztán elporzok a tett helyszínéről..
Jó ötlet:)
egy két gyors telefon...és már intéztek is nekem jelmezt
épp tárgyalok...csörög: kard is kell?...nehülyülj kard nem kell
most este megkaptam..deröhejes
a kalap...kicsi a fejemre (rémlik, hogy magilla gorillának volt ilyen ..:), rajta egy nagy fehér Z
:)
a köpeny..vagy mi ez a fekete lepel csak a vállam közepéig ér, elől egyáltalán nem takar..
hm
a szemtakaró, műanyag..
na mindegy...az azért vígasztal, hogy Z ezek szerint sokkal kisebb és vékonyabb nálam ,úgy persze könnyú fürgének lenni...

az igazat megvallva amúgy sem testhezálló szerep álarcban metélni a garciaörmestereket és a senoritáknak tetszelegni...akkor már inkább Cyrano, vagy don Quijote..akikben látom a szellemet....
esetleg Casanova
bár élemódja megvetendő számomra..:)

sziasztok..majd küldök képeslapot
addíg is:
 
https://www.youtube.com/watch?v=wGsUu78b9HA&feature=related

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr43318762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása