HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.02.04. 09:09 Dram

visszarepültem..

bár kicsit álmosan mert a gépünk tegnap este lerobbant pestről jövet, mire visszafordult és ott maradt.
mi Velencében hiába vártuk, de szerencsére nem felejtettek el, éjjel küldtek egy új gépet értünk..
annak, hogy ott vártunk a reptéren is oka volt, mindennek így kellett történnie.

és ez csak hab volt a torkán.

el fogom mesélni az elejétől, és úgy döntöttem műfajt is váltok, 18 éven felüli részekkel.
de műfajváltás nem csak ebben lesz, hanem bennem is
eddíg abban hittem, hogy a világ szürrealitása mulattató még akkor is ha épp rosszul esik
most azt gondolom, szimbolista leszek.

mert a szürreális részletek egy nagy egészben csak homokszemek, hogy mekkora az amit látok csak rajtam múlik.

:)


ha lesz időm elmesélem, hogyan lehet galambá válni, hogy miért szakított életem nője a nőjével és hogy mit csinált tegnap este a Náray..:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr75324145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása