HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.02.06. 15:07 Dram

édesszájú..

..lennék csak azért mert mindennap eszem édességet?
mondjuk...van hogy ebéd helyett beugrom a cukrászdába..ez igaz

rájöttem, hogy mégiscsak szeretem az embereket.
különbözőségünk annyira élvezetes..
tegnap részletesen el kellett mesélnem valakinek egy mással folytatott párbeszédet...komolyan beleizzadtam, mert ha kell össze tudom foglalni két pillanatban...
(ez a suliban is gond volt...a versfeleletnél (elszavalni) marika néni kicsit többre vágyott mint a tartalomra..)
mikor végre sikerült egy kb 10 percnyi beszélgetést többszöri nekifutásra összeraknom, kiderült hogy akinek elmeséltem nem értette potntosan ki mit miért mondott..most akkor ki járt jobban?:)


hétvégén szülinapom lesz
volt aki kérdezte mit szeretnék, nekik most leírom:

semmit
egy lakatlan szigetet
csokitortát újragyulladós gyertyával
egy sárga tengeralattjárót
jamie csodalámpáját és egy nagy..
varázsceruzát
:)

(naeztelemezd)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr60327965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása