HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.02.09. 19:53 Dram

jujj

kicsit hasogat mindenem
olyan  helyeken is ahol azt sem tudtam, hogy van valami
már világosodott mire hazaértem, és ...jajj 3óra lavás
aztán a mai nap

eddíg bírtam, muszáj aludnom

viszont a tegnap este..minden várakozásom felülmúlta:)
a mulatság remek volt, a  kedvem is,
kiderült tehetséges vagyok léggitározásban,  kánkánban,  sőt..de ezt hagyjuk is:)

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr88332758

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: data sidney 2018.01.19. 06:59:58

Szexi estét mindenkinek! - Subba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása