HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.02.10. 22:40 Dram

a saját tornádóm..

pistabácsi már kicsit felöntött a garatra, úgy vágta oda a hajó oldalát a mólóhoz 1kor, azt hittem elsüllyed menten
jójó:)...de mi lesz mikor visszafele jövünk?
nyugi
este 7
aggódásom ellenére nem lett nagyobb a baj
vagy lehet az én ingerküszöböm változott attól a kis vörösbortól amit az ebédhez ittam?
mindegy ittvagyok

egyszer a Berlinerben (ahol a wcben nem lehetett kiegynesedve pisilni mert a fejnek már nem volt hely..(vicces lenne betenni kamerát oda, hogy ki hogy oldja meg)) már untam az italokat és csak.. kis csapvízre vágytam egy bácsi odaszólt
vigyázzon fiatalember..erős ital ám a víz, a hajókat is felborítja..
:)

tegnap éjjel kezembe került egy kép ahol a hajón vagyok,
emlékszem az érzésre... vihar közelgett
a nagyvitorla fel volt húzva.. vihar előtti csend lett
csak billegtünk... a fekete csendben, hidegen gomolyogva jött
a vitorlát elkezdtem lehúzni, de a kötél elakadt..felnéztem az árbócra..
a kép ekkor készült.

egy pillanatba sűrítve ott maradt a saját tornádóm, bennem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr13334258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása