HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.02.11. 16:50 Dram

vannak jó tulajdonságaim..

de ezek már nem érdekelnek, ahogy a rosszak sem, mert nem akarok más lenni mint aki vagyok. úgyis tudom, hogy változok és ez máris mássá teszi mindennap a világot
embereket megkedvelek , majd csalódok bennünk
de már ez sem érdekel
mert úgy tűnik így van rendjén

a csalódás elkerülését lehet életmóddá fejleszteni
nem kell figyelni arra ami jó, és semmiképp sem szabad kiéhezettnek tűnni egy egy kedves szóra...sőt, úgy kell tenni:
ha lenne is időm meghallgatni annyira nem érdekelsz ám..de örülök neked, hogy vagy, élsz és hogy igen nahát te is kedveled a hóesést.
ok...
kezdem érteni

de leszarom

én inkább minden éjjel elégek és ujjászületek reggel
és mindennap hagyom magam megalázni vagy imádni, tökmindegy
de akkor sem vagyok hajlandó érzelmek nélkül élni...

ezért most pl. sonkástojásrántottát fogok enni mert
IMÁDOM

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr67335125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása