HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.02.12. 20:49 Dram

fellendülés..

engem lepett meg a legjobban, ahogy a mai napom alakult
a reggeli gondjaim nagyrésze megoldódott, ahogy a kollégáimnak is megfog holnap reggel..

aztán az egyik szappanbuborék úgy döntött, mégsem pukkan szét, kedveli a közegem...mindegy. most még csak átlátszó üvegdísszé keményedett vissza..majd ha vasgolyó lesz ujra számítok rá...

azt nagyjából sikerült betartani, hogy ma nem dolgoztam

és az Ikeában ebédelve már
megint irígykedtem mennyi gyönyörű nőt ejtettek teherbe más pasik..

rendben vagyok látom:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr38337574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása