HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.02.13. 19:30 Dram

csúnya..

ezt csak azért írtam mert azt olvastam ha csúnya szó van egy címben többen olvassák:)

mondta egy ismerősöm, hogy a szülinap egészséges
egyenesen arányos
minél több van belőle annál egészségesebb vagy...
biztos tudja, orvosit végzett:)

azért jutott eszembe mert ma megint megyek egy utószülinapi vacsira, de asszem a múlt heti izomlázas berekedős táncolós buli után ez csak nyugis salátás ásványvizes lehet..
és ott volt még a léggitározás..csúnya, de mentségemre legyen mondva hogy csak egy zenére...attól is rekedtem be

ez voltam

nagyjából ennyire használtam a spanyoltudásomat eddig:)

hola Inez

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr40338652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása