HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.02.19. 21:36 Dram

időt utaztam

ma megint..
egyszerű feladat. legyek a kastély ura és próbáljam megteremteni az érzéseket amik nem voltak de mégis, velem és a családommal történtek, meséljem el miért fontos a múlt és miért nincs jelen nélküle, és hogy egy faluban ami évszázadok óta a kastélyról szólt miért fontos az aki vagyok
leláttam a vidékre és most is..ahogy én tartottam szemmel őket, úgy figyeltek onnan lentről.a függönyök mögül..várták a mannát
lelkiismereti ügy ez már..

aztán beültem az autómba...tom waits mesélt rekedt hangján és arra vágytam hogy..hogy csak egy kicsit..láthatatlan legyek
talán az üveg bor segít mindjárt

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr1346324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása