HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.02.25. 21:44 Dram

meleg volt..:)

ma sokat dolgoztam
de kettőkor bedobtam a törölközőt..
nemcsak képletesen hanem tényleg, annyira szépen sütött a nap hogy elmentem visegrádra és a kinti öreges medencében sokkoltam magam tovább
onnantól olyan stressz ért csak, hogy hideg a buborék a pezsgőrészen és hogy szemétség a téltől, miért nem hagyja előbb érvényesülni a tavaszt
és volt megint a fekete köpenyem is
aztán elmentem edzeni
ma megint rájöttem, hogy én vagyok az egyetlen hosszúhajú srác a gyúróteremben ami már furcsán hat, hiszen az átlag 1cm alatt van biztosan
mármint a hajhossz..
juteszembe cm.. az izomkolosszusok a zuhanyzóban néha mókásan hatnak alsógatya nélkül..mert bár a fenekük tökéletesen szörtelen szolibarna de ha megfodulnak..:)
jó tudom nem a méret a lényeg
szóval az öltözőben..halmozottan hátrányos helyzetbe kerültem
eleve egy fakó rózsaszín pólót dobtam be a nagytáskába..és még a hajam is hosszú
ezek után
mikor cibáltam ki  a táskám,  beakadt a vasszekrény peremébe
gyengének ebben a helyzetben egy pillanatra sem akartam látszani
ezt erőből kellett megoldanom...rántottam egyet rajta, mire az nagy csattanással kiszabadult..
elégedetten macsó mosoly ült ki az arcomra, de abban a pillanatban rémülten láttam a szemem sarkából, hogy repül valami..
egy rózsaszín horgolt bikinibugyi..
:)óbaszki
nem tudom a srácok mit gondoltak..

tegnap a naplóban én buziztam le magam..hát tessék:)

pedig nem..nem..és nem..!
detényleg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr50354432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása